אסור לשכוח גם לאחר שהקמת כלי שיווק לתפארת ובחרת ספקים / הכשרת עובדים לפרסום ושיווק העסק – שכל כלי שיווק לא יוכל לעבוד עצמאית ללא מדיניות שיווק אחידה.
המסרים שיוצגו בכלי השיווק חייבים לשקף את התדמית שהעסק מעוניין לשדרג לקהל לקוחותיו.
חשוב מאוד קמפיין שיווק שוטף וחד פעמי צריך לבוא לידי ביטוי בכולם, בהתאמה לקהל היעד אליו הוא מיועד.
חיונית לבנות גאנט ברור לכל כלי שיווק וכן למערך כולו.
נשמע כאב ראש לא קטן ? איך מנהלים מערך שיווק ביעילות ובמקצועיות?
יכולים להירגע, כי כחלק משירותי סמנכ"ל ליווי חיצוני לעסק של Star Up, העסק שלך זוכה לליווי וייעוץ מתמיד ומסייע לך בניהול מערך השיווק של העסק שלך, כדי שהעסק שלך ישדר בכל הערוצים תדמית מקצועית ורצינית, כיוון שהעסק שלך חייב להמשיך להיות מוביל בתחומו.